Online diskusija: Latvijas vieta Austrumu - Rietumu kravu tranzīta koridorā 2020
Online diskusija: Latvijas vieta Austrumu-Rietumu kravu tranzīta koridorā un prognozes par Covid-19
Gatavojoties XXIII Starptautiskajai konferencei "TransBaltica 2020", Rīgā, kura notiks 2020.gada rudenī tiek organizēta online apaļā galda diskusija:
"Latvijas vieta Austrumu-Rietumu kravu tranzīta koridorā un prognozes par Covid-19 ietekmi uz tranzīta procesiem valstī"
Diskusija notiks: 2020.gada 2.jūnijā plkst. 11.00 -12.30
Translācijā : YouTube kanālā (pēc reģistrācijas uz e-pasta adresi saņemsiet hipersaiti video translācijai)
Diskusijas valoda: krievu
Dalībnieki:
Jurijs Šerbaņins – profesors, ekonomisko zinātņu doktors.,Gubkina Krievijas Valsts universitātes naftasgāzestreidinga un loģistikas katedras vadītājs, Krievijas Zinātņu Akadēmijas tautsaimniecības prognozēšanas Institūta laboratorijas vadītājs | |
Andrejs Karpovs - analītiskās aģentūras “Dorn” direktoru padomes priekšsēdētājs, bijušais Sanktpēterburgas, Transporta un tranzīta politikas komitejas priekšsēdētājs, Krievija |
|
Aivars Tauriņš - DB Schenker Krievijas un Vidusāzijas pārstāvniecības ģenerāldirektors |
|
Justīna Hudenko - dr.oec., AS „LatRailNet” valdes priekšsēdētāja, rīkotājdirektore, Latvija |
Diskausijas jautājumi:
Prognozes, kā Covid-19 ietekmēs preču tranzītu NVS-ES valstīs un Austrumu-Rietumu kravu koridorā
Karantīnā bizness notiek tiešsaistē. Kā šis process ietekmē loģistiku?
Kādas iespējas sniedz krīze un kādi pamatlēmumi loģistikā ir jāpieņem tagad?
Iemesli, kāpēc tranzīta plūsma samazinās un kādā virzienā plūst kravas no Latvijas ?
Vai var uzskatīt, ka Latvijas tranzīta nozare atrodas krīzes situācijā, vai arī tā ir recesija?
Vai tikai Latvijas dzelzceļš (LDz) ir kritiski “vājā vieta” tranzītā caur Latviju?
Latvijas izredzes austrumu-rietumu kravu tranzīta koridorā?
Kā karantīnas pasākumi negatīvi ietekmē kravas automašīnu robežu šķēršošanu?
Kādu pieredzi tranzīta bizness ir guvis no 2008. gada krīzes un kā šī pieredze var palīdzēt tagad?